tiistai 5. toukokuuta 2015

Terve

Hei! Olen iida ja tämä on minun toinen blogi. Tässä blögissa kerron päivästä hevosen suulla ja tämä hevonen taitaa ollakin Blökk. Blökk on musta,issikka ja minulle hyvin tärkeä ponski.
Blökin päivät ovat minun kanssa aina työn touhua täynä.

torstai 8. tammikuuta 2015

Kärsivällisyyttä

Mutustelin heinää, verkko oli täynä ja ulkona häämötti 23°C. Kuului narahus ja laihiksen portti aukesi. Portista disään käveli tyttö tytöllä oli riimu naru kädessään ja hän käveli minua kohti. Olin innoissani, kävelin häntä kohti korvat höröllä, mutta hän menikin  ohini laidun kaverini luo. Petyin ja kävelin takaisin heinän luo mutta minua ei enää huvittanut syödä. Menin katoksen luo ja pistin pötkölleni.
   Vähän ajan kuluttua tyttö tuli takaisin, hän tuli minua kohti kiepautti narun kaulan ympäri ja vei sisälle. Tyttö harjasi minut perin pohjin ja puhdisti kaviot. Kun hän kiinnitti narun päitsiin luulin, että hän vie minut takaisin laihikselle mutta menimmekin kävelemään. Kentällä oli myös Touhu ja muita ihmisiä. Touhun perässä oli joku ihme juttu... Kävelimme vähän aikaa ja sitten lähdin tyttöjen kanssa maastoon Touhukin tuli mukaan ja myös semmonen ihme vekotin. Kävelimme aika pitkään. Menimme takaisin talliin ja sain LEIPÄÄ❗❗
  Piakkoin pääsin takaisin  ulos. "Olisipa tälläsiä päiviä useammin

           ❤:Blökk