Kuurakavioita :*
Kyllä puhtia löytyy myös pienestä
tiistai 5. toukokuuta 2015
Terve
Hei! Olen iida ja tämä on minun toinen blogi. Tässä blögissa kerron päivästä hevosen suulla ja tämä hevonen taitaa ollakin Blökk. Blökk on musta,issikka ja minulle hyvin tärkeä ponski.
Blökin päivät ovat minun kanssa aina työn touhua täynä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti