tiistai 5. toukokuuta 2015

Terve

Hei! Olen iida ja tämä on minun toinen blogi. Tässä blögissa kerron päivästä hevosen suulla ja tämä hevonen taitaa ollakin Blökk. Blökk on musta,issikka ja minulle hyvin tärkeä ponski.
Blökin päivät ovat minun kanssa aina työn touhua täynä.